środa, 4 grudnia 2013

Oczekiwany śnieg

Hej :)

U mnie właśnie jakąś godzinkę temu zaczął padać upragniony śnieg. Za dwie rzeczy lubię zimę za milutki biały puszek i święta :) Uwielbiam fotografować krajobrazy pokryte śniegiem ;) Moje małe szczeniaczki jutro odkryją biały puch :D Jutro postaram się dać wpis wcześniej, bo nie idę do szkoły moja klasa jedzie na wycieczkę mikołajkową. Ja niestety jestem chora i nie jadę :(  Liczyłam na jakieś fajne zdjęcia, ale cóż :/ Może moja koleżanka jakieś zrobi i wam pokaże :)
                                               
                                                                                                                              Do następnego :)

2 komentarze:

  1. U mnie z dwie godzinki temu, wszystko białe *.*
    koffam-zelki.blogspot.com
    world-by-fox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też padał śnieg, ale niestety rano już go nie było :(
    Mam nadzieję, że w końcu wpadnie i zostanie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥