wtorek, 31 grudnia 2013

Nowy rok tuż, tuż ....

Hej :)

No właśnie dziś już Sylwester za kilka rodzin będziemy mieli Nowy Rok :)
Jakie macie na dzisiejszy dzień plany? Ja zostaje w domu tata może puści jakieś fajerwerki o 24 a tak to cały wieczór spędzam przed telewizorem pod kocykiem z kubkiem gorącego kakała. Ale skoro już za kilka godzin będzie Nowy Rok chcę wam złożyć życzenia:
Szczęścia, zdrowia, i nie zapomnianych chwil w Nowy Roku 2014 !!
Na dole macie jeszcze życzenia w formie kartki które znalazłam w internecie i strasznie mi się spodobały i postanowiła ją wam wstawić ;)
 

Chciałabym jeszcze podziękować za 
-7 obserwatorów 
- 1000 wyświetleń 
- i 39 komentarzy  
Jeszcze raz dziękuje i mam nadzieje że będziecie, także w następnym roku ze mną :) Karolina ;)

2 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥