czwartek, 12 grudnia 2013

Przygotowania świąteczne cz. 1

Hej ;)

Nie wiem jak jest w waszych domach, ale u mnie są poszczególne przygotowania do świąt :)
Pierwszym przygotowaniem do świąt to robienie pierogów: z serem, kapustą i grzybami no i jeszcze ze śliwkami :) Te ostatnie to moje ulubione :) Ale wrócimy do przygotowań.  Jak tylko weszłam do domu mój nos pokierował mnie do kuchni babci :) Oczywiście robiła pierogi :) Zjadłam moje ulubione :D A potem trochę jej pomogłam :) Dziś już mam dla was zdjęcia z pracy nad pierogami :)
Wiem, że jakoś marna przepraszam jak jest bardzo straszna to napiszcie :)


A to moje dzieło i babci jest tego o wiele więcej ale wybrałam te najładniejsze i sfotografowałam :)


Dziś to na tyle może wy napiszcie jak się przygotowujecie do świąt :) Pa ;)

2 komentarze:

  1. nie przepadam za pierogami:c


    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie przepadam za pierogami ale kocham ich zapach jest cudowny.
      Zapraszam do mnie
      Dusdka-blog.blogspot.com

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥