czwartek, 5 grudnia 2013

Świąteczne ozdoby cz. 3

Hej :)

Kiedy wstałam śniegu już nie było jestem rozczarowana :(  Ale do rzeczy dziś pokaże wam moją drugą bombkę czyli bombkę ozdabianą cekinami :)  

Potrzebne materiały:                                                       

- 1 styropianowa bombka                                              
- kolorowe cekiny 
- szpilki krótkie

Sposób wykonania:

Nawlekamy na szpilkę 1 cekinę i wbijamy w czubek bombki i tak robimy całą bombkę :) To strasznie proste tylko czasochłonne.

To chyba wszystko jeśli macie jakieś pytania to napiszcie w komentarzach na wszystkie odpowiem :) 
                                                                                                                                      Dziś to wszystko pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥