czwartek, 26 grudnia 2013

Prezenty ;)

Hej ;)

Przepraszam że wczoraj nie napisałam. Wigilię miałam bardzo udaną wróciłam do domu po 21 niestety nie byłam na pasterce tak jakoś wyszło. Pierwszy dzień świąt też był bardzo fajny. Najpierw spaliśmy do 9 później razem z rodzicami i bratem zjedliśmy śniadanie później byliśmy w kościele a potem pojechaliśmy na obiad do babci :) Dzisiejszy dzień spędziłam leniąc się w domu :D Choć byłam tez w kościele i były u nas ciocie. Szkoda, że święta tak szybko się kończą. Jutro jade do lekarze ciekawe co pani doktor powie na moje ostatnie cukry. Ale już kończę i przechodzę do tematu postu na pewno jesteście ciekawi co dostałam pod choinkę. Dlatego postanowiłam wam wszystko pokazać  :) A wiec tak dostałam dużo ubrań 2 książki i bransoletkę ;) Bardzo się ucieszyłam z książek, bo kocham czytać a moja biblioteczka ma zaledwie kilka książek :)
Oto zdjęcie :


To wszystko na dziś mam nadzieje że się podobało :) Pa :)

1 komentarz:

  1. Ja nie lubię za bardzo czytać książek. Dałam się namówić na Harry'ego na Potter'a, ale nie. To nie jest coś, co lubie robić ;D
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥