środa, 11 grudnia 2013

Szkolna choinka :)

Hej :)

Przepraszam, że długo nie pisałam ale nie miałam czasu klasówki, kartkówki. próbne wystawianie ocen. Masakra!! Jutro mam wywiadówkę :( Ale przejdźmy do tematu dzisiejszego postu :) Dziś mieliśmy nareszcie luźniejszy dzień ponieważ nie było pani do historii i pani od chemii, bo pojechały na wycieczkę z klasą 2c i 2d :) Dlatego przez te 2 godziny lekcyjne stroiliśmy naszą sale :) Choinka jest żywa i ode mnie ponieważ mój tata robił porządki na podwórku i zcinał świerki jedna poszła do nas do klasy druga do domu a resztę sprzedaliśmy. Wszystko wyszło nam pięknie wszyscy byliśmy zadowoleni, niestety nie mogłam zrobić zdjęć, bo to szkoła :D  

Dziś to chyba na tyle mam nadzieje że się nie gniewacie za przerwę w pisaniu ;) Pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥